Home » Informatie

Het informatiepakket dat hieronder wordt beschreven is ook digitaal als pdf-bestand te downloaden als ook de flowchart van het 2019 kwalificatie systeem aangaande semi-finals en consolation semi:

2019 F2 Supercup info en kwalificatie procedure
PDF – 432.7 KB 194 downloads
2019 Flowchart F2 Supercup kwalificatie en finale procedure
PDF – 65.8 KB 114 downloads

Stockcar Formule 2 Supercup ‘10 jarig jubileum!’

De Stockcar F2 Supercup is een raceklasse die om meer aandacht te krijgen voor de F2 Stockcars in 2010 geïntroduceerd is. In 2010 reden er nog maar weinig F2 stockcars. Door het grote succes van de F2 Supercup is de F2 Stockcarklasse enorm gegroeid. Dit was voor de F2 Supercup organisatie reden om zich te professionaliseren en is de F2 Supercup in 2012 een stichting geworden. Inmiddels gaan we in 2019 al het 10e jaar in! De F2 Supercup is een landelijke cup met deelnemers uit Nederland, Engeland, Duitsland en België. De succesvolle F2 Stockcar staat garant voor een competitieve raceauto. Degelijke techniek, betrouwbaarheid, veiligheid en gelijkheid zijn een aantal sleutelwoorden die synoniem staan aan de F2 Supercup.

 

De stichting F2 Supercup is een Non-profit organisatie en heeft geen winstoogmerk. Hoewel de stichting geen winstoogmerk heeft zijn er wel inkomsten nodig. Deze inkomsten zijn afkomstig uit giften en sponsoring. De naam F2 Supercup wordt ieder jaar gekoppeld aan de hoofdsponsor. In 2016 is Automaterialen Ronald Morien als hoofdsponsor aan de naam F2 Supercup gekoppeld. Ook in 2019 blijft Automaterialen Ronald Morien onze hoofdsponsor!! Voorgangers waren Gronico, HCD, Jatech en Snap-On.

 

De F2 Supercup is geliefd onder de coureurs vanwege de grote prijzen die er te winnen zijn. Ook voor het publiek is dit vanwege de strijd onderling een geliefde klasse. Er worden 6 qualifiers verreden, 2 semi finales, een consolation en de grote finale aan het eind van het seizoen. Er worden vele prijzen beschikbaar gesteld voor de beste 10 rijders, beste dakkleur, de puntenkampioen etc. De grote wisselbokaal rouleert ieder jaar. De spoiler voor de winnaar, de vele gereedschappen, onderdelen en raceaccessoires die er te winnen zijn worden beschikbaar gesteld door de sponsoren. Dit aspect is kenmerkend voor de F2 Supercup en de vele prijzen staan garant voor veel actie op de baan.

 

Omdat de F2 Supercup een groot succes is en er veel vraag was vanuit de F2 junioren om ook te mogen rijden in de F2 Supercup is in 2015 gestart met de F2 Junioren Supercup. Inmiddels is de junioren klasse met een groot deelnemersveld in de F2 Supercup niet meer weg te denken met enthousiaste talentvolle rijders – de jeugd is de toekomst!

 

Procedure F2 Supercup

Het kampioenschap F2 Supercup

In seizoen 2019 zullen de F2 Supercup wedstrijden verdeeld over 4 organisaties verreden worden waar dan ook andere autosportklassen te zien zullen zijn.

 

  • Speedway Blauwhuis (kleibaan), wedstrijden worden georganiseerd door de FAC
  • Emmen Speedway (Shale Sintel circuit), wedstrijden worden georganiseerd door de ASE
  • Kollum “v/d Schaaf circuit” (kleibaan), wedstrijden worden georganiseerd door de NAC

•Raceway Venray, (asfaltbaan), wedstrijd wordt georganiseerd door Raceway Venray

     

    Kwalificatiewedstrijden (QR)

    De kwalificatiewedstrijden worden verreden op 4 verschillende banen in Nederland. In 2019 wordt Venray toegevoegd aan de qualifiers. De inschrijvingen verlopen via de desbetreffende organisatie.

     

    • QR1           30 maart ASE Speedway Emmen
    • QR2           7 april       FAC Speedway Blauwhuis
    • QR3           22 april     Raceway Venray
    • QR4           25 mei     ASE Speedway Emmen
    • QR5           30 mei     FAC Speedway Blauwhuis
    • QR6           10 juni      NAC v/d Schaaf circuit

       

    Venray is een asfaltbaan, waar wij dit jaar een QR gaan rijden met de shale auto. Meer informatie over deze QR is te vinden in de bijlage onderaan dit bestand.

    De QR op Venray wordt onder de volgende voorwaarde verreden op Raceway Venray: een rijder die wil deelnemen moet minimaal 1 Supercup QR wedstrijd in 2019 hebben gereden (dus 30 maart te Emmen en/of 7 april te Blauwhuis).

    Het raceseizoen telt 6 kwalificatiewedstrijden, deze bestaan uit 3 manches en een finale.

    Tijdens de kwalificatiewedstrijden tellen de behaalde punten van de 3 manches van de dag, de finale telt niet mee. De puntentelling van het klassement is volgens de telling (15-14-13-12-11-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1). Iedere rijder die gestart is in een kwalificatie wedstrijd ontvangt 5 punten extra in het klassement, dit om de rijders te stimuleren voor het kampioenschap.

     

    Iedere kwalificatiewedstrijd zijn er dagprijzen voor de beste drie van de verreden heats (finale telt niet mee). De drie dagwinnaars ontvangen na afloop van iedere kwalificatiewedstrijd de welbefaamde stockcarstandaard met een geldbedrag dat beschikbaar wordt gesteld door de organisatie van de dag (wordt als volgt verdeeld: 1e prijs 100 euro, 2e prijs 50 euro en 3e prijs 25 euro).

    Er wordt een F2 Supercup klassement bijgehouden op de website en Facebook van de F2 Supercup kwalificatiewedstrijden. Het klassement is van belang voor de plaatsing in de semi finals, de consolation en de beste rijders die zich rechtstreeks plaatsen voor de WOS en WF.

     

    De 1e QR voor 2010 staat dit jaar al op de kalender op 21 september 2019 te Kollum.

    Semi finals (SF)

    Komend seizoen worden er 2 semi finals toegevoegd aan het programma. Om rechtstreeks in de semi finals geplaatst te worden moet je minimaal 3 kwalificatiewedstrijden hebben meegereden. De behaalde punten in het F2 Supercup klassement in de kwalificatiewedstrijden bepaald de startplek in de semi finals. Er zullen 2 semi finals worden verreden op 24 augustus te Emmen. In iedere semi final starten 30 rijders, de 60 puntbesten qualifiers indeling is volgens de bijlage, de kleuren van de indeling in de SF komen overeen met de uitslagen van de 60 puntbesten (klassement F2 Supercup). De top 10 van elke semi final plaatst zich direct voor de finale.

    We zijn ons ervan bewust met 60 semi final rijders dat bijna alle rijders een kans hebben om in de semi final mee te rijden. Alle rijders zullen hun best moeten doen voor deelname aan de F2 Supercup. Zo kan er een verrassend startveld ontstaan. Een wit-, geel-, blauw dakker op pole-position. Het kan allemaal gebeuren door het verrijden van semi finals en niet iedereen gaat door naar de finale.

     

    Consolation (CSF)

    20 rijders hebben zich via de semi finals geplaatst voor de finale. Daarnaast wordt de consolation vooraf aan de finale verreden op 1 september te Blauwhuis. Om in de consolation geplaatst te worden moet je minimaal 2 kwalificatiewedstrijden hebben meegereden. Er moeten minimaal 10 deelnemers zijn voor de consolation. De top 8 van de consolation plaatst zich aansluitend aan na de semi finalisten in de finale.

     

    Finale

    Het hoogtepunt van de F2 Supercup is de grote finaledag, die bestaat uit het rijden van 25 ronden. De finale wordt dit jaar op 1 september op Speedway Blauwhuis verreden. In een spannend concept  wordt er fel gestreden voor de overwinning. De titel van “F2 Supercup winnaar” is een felbegeerde status voor de coureurs.

     

    De startopstelling van de finale wordt bepaald door de winnaars van de semi finals (20) en de consolation (8). De kleuren van de indeling (zie bijlage) in de F2 Supercup finale komen overeen met de uitslagen van de 2 semi finals. De 2 winnaars van de semi finals bepalen via coin toss de opstelling, de winnaar van deze toss bepaald of hij binnenkant of buitenkant wil starten. De consolation sluit aan in de opstelling op volgorde van de uitslag.

    Daarnaast zijn er ieder jaar 6 plekken gereserveerd voor de gekwalificeerde Engelse rijders (rij 3, rij 6 en 9). Wanneer deze 6 plekken niet (allemaal) worden bezet door de Engelsen worden deze plekken aangevuld vanuit de consolation. Uiteindelijk starten er 34 finalisten, de finale zorgt altijd voor veel spektakel. Wanneer de titelverdediger zich niet in de finale heeft geplaatst, sluit hij achteraan in de finale om zijn titel te verdedigen.

     

    Voorafgaand aan de finale wordt er altijd gestart met de voorstellingsronde waarbij de rijders aan het publiek worden voorgesteld en een herinnering krijgen.

    Na afloop van de finale worden de beste 5 gehuldigd op het middenterrein, wordt de wisselbokaal uitgereikt en rijden de 5 winnaars een ereronde.

    Kenmerkend voor de F2 Supercup finale zijn de grote geldbedragen voor de beste 10 finalisten met een beker en de vele andere prijzen die er te winnen zijn. Te denken aan o.a. onderdelen, banden en raceaccessoires, afhankelijk van wat er gesponsord wordt wat ieder jaar verschillend is. Al deze prijzen worden mogelijk gemaakt door de sponsoren!

    Extra prijzen worden toegekend aan de best gefinishte wit-, geel-, blauw- en rooddakker en Superstar.

    F2 junioren Supercup

    De F2 junioren zijn rijders in de leeftijd van 12 tot 16 jaar die in dezelfde F2 stockcars rijden als de senioren. Dezelfde stockcars met dezelfde regels en hetzelfde motorvermogen. Het verschil zit hem in het wedstrijdreglement. Bij de F2 junioren wordt veelal op tijd gereden en niet wie er als eerste over de finish komt. Dit ter veiligheid van de zeer fanatieke enthousiaste jeugdige coureurs.

    De junioren mogen alle 6 qualifiers rijden, er wordt een F2 junioren Supercup klassement bijgehouden. Elke rijder die gestart is in een kwalificatiewedstrijd verdient 5 punten extra in het puntenklassement, dit om de rijders te stimuleren voor het kampioenschap. De drie dagwinnaars ontvangen na afloop van iedere kwalificatiewedstrijd de welbefaamde stockcarstandaard. Voor de F2 junioren is geen grote finaledag omdat er niet op positie wordt gereden en er andere wedstrijdregels voor de junioren gelden. Er worden wel finaleprijzen verdeeld, deze worden op de finaledag van de senioren uitgereikt. Ook is er een wisselbokaal en aan de beste 10 wordt een beker uitgereikt.

     

    F2 Supercup reglement

    De stichting F2 Supercup is te gast bij de organiserende organisatie en gaat mee conform het reglement van de organisatie c.q. Brisca F2. De organisatie/wedstrijdleiding/keurmeester neemt de beslissingen hierbij heeft de F2 Supercup geen rol.

     

    De baanorganisaties kennen een duidelijk en strikt technisch en sportief reglement en is gelijk aan het BriSCA F2 reglement. Zaken buiten het reglement zijn onder geen enkele voorwaarde toegestaan. Hierdoor zijn er geen onduidelijkheden over de (technische) grenzen binnen de F2 Supercup en is men ervan verzekerd dat de auto’s allemaal technisch gelijkwaardig zijn. Het enige verschil is de kunde en kwaliteit van de rijder. Aan het begin van ieder racedag worden alle F2 stockcars gekeurd door een keurmeester deze keurt voor de baanorganisaties en de F2 Supercup. Deze keurmeester draagt zorg voor de controle van de auto’s op conformiteit aan het reglement en is bevoegd de eventueel benodigde sancties op te leggen.

    Voor de sportieve en technische reglementen verwijzen wij naar de website van de Engelse www.BriSCAF2.com.

     

    Er zijn tijdens iedere wedstrijd van de F2 Supercup keurmeesters aanwezig. De keurmeester controleert na afloop van de finales van de dag. De keurmeester bepaald hoe en wie ze keuren en kan willekeurig op iets keuren. Wanneer een auto wordt afgekeurd, bepaalt het bestuur van de organiserende organisatie in overleg met de keurmeester de consequenties. Dit kan bijvoorbeeld zijn dat de coureur zijn punten van de dag kwijt is voor het klassement van de F2 Supercup, maar de afkeuring kan ook naar de NOSP gaan, die bepaalt dan de eventuele sanctie/schorsing.

     

    In alle voorkomende gevallen waarin dit reglement niet voorziet wordt door het bestuur een definitief besluit genomen.

     

    F2 Stockcar Supercup Finale winnaars van de afgelopen jaren:

    2010: #30   Toon Schut

    2011: #99   Christiaan Smidt

    2012: #277 Ronald Claes

    2013: #30   Toon Schut

    2014: #30   Toon Schut

    2015: #116 Barry Bauer

    2016: #116 Barry Bauer

    2017: #30   Toon Schut

    2018: UK615 Joshua Coleman

    2019: #124   Wim Peeters

     

    2015 Juniorcup: #36   Sander Goos

    2016 Juniorcup: #141 Richard Falkena

    2017 Juniorcup: #129 Tsjalle Greidanus

    2018 Juniorcup: #78 Jorrit van der Wal

    2019 Juniorcup: #78 Jorrit van der Wal

     

    Samenwerking met BriSCA F2 Engeland

    De BriSCA F2 is de overkoepelende organisatie in Engeland. Sinds 2011 is er een samenwerkingsverband tussen de BriSCA F2 en de F2 Supercup. De 8 beste Nederlandse F2 Stockcarrijders kwalificeren zich tijdens de 6 F2 Supercup kwalificatiewedstrijden om zich te kunnen plaatsen voor de prestigieuze titel  “BriSCA F2 World of Shale” in Engeland. Deze wedstrijd vindt plaats op 26 oktober 2019 in Mildenhall. De 2 beste Nederlanders plaatsen zich ook voor de World Final, 4 gaan er via het asfaltcircuit door. De World Final vindt plaats op 7, 8 september 2019 in Buxton. Omgekeerd mogen er 6 Engelse F2 rijders starten in de F2 Supercup Finale op 1 september te Speedway Blauwhuis.

     

    World of Shale

    De WOS wordt op 26 oktober verreden in Mildenhall. Na veel overleg met Engeland hebben ze de datum verplaatst, het was eerst gepland in het weekend dat wij onze finale rijden.

    De top 8 van het F2 Supercup klassement plaatst zich rechtstreeks voor de WOS.

     

    World Final

    De WF wordt op 7, 8 september verreden in Buxton (asfalt). Er mogen ieder jaar 6 Nederlanders meerijden in de WF, die afwisselend op een asfalt of shalebaan wordt verreden. De kwalificatie hiervoor gaat via de F2 supercup in samenwerking met het asfalt.

    Dit jaar plaatst de de top 2 van het F2 Supercup klassement zich rechtsreeks voor de WF, de overige 4 rijders plaatsen zich via het asfalt klassement. Bij een WF op gravel zijn dit 2 via asfalt en 4 via de F2 Supercup, andersom bij een WF op shale zijn dit 4 via de F2 Supercup en 2 via het asfalt klassement.

    Wanneer de top 2 dezelfde uitslag is, dan is bepalend waar de WF plaats vindt, is dit asfalt zoals komend jaar het geval, dan gaat de top 4 asfalt door, en is de eerstvolgende aan de beurt uit het F2 Supercup klassement. Andersom is dit ook het geval, wanneer de WK op shale plaats vindt, dag gaat de top 4 shale F2 Supercup door, en is de eerstvolgende aan de beurt uit het asfalt klassement.

     

    Inschrijven (afmelden) WOS en WK

    De F2 supercup wil na de laatste kwalificatiewedstrijd (na 10 juni) een korte periode voor inschrijven openen voor de WK in Buxton en de WOS in Mildenhall. Dit om tijdig duidelijkheid te geven welke coureurs gaan rijden in Engeland. Hierdoor heeft de coureur voldoende tijd om de boot of hotel te boeken. Iedere coureur, ook al is hij rechtstreeks geplaatst moet zich hiervoor inschrijven (afmelden wanneer je niet gaat, zodat de volgende door kan). Aanmelden/afmelden WK/WOS kan van 10 juni t/m 7 juli via de f2stockcarsupercup.nl. De F2 Supercup geeft de rijders op voor de WOS en WF (in samenwerking met Raceway Venray) en heeft contact met de promotors in Engeland en zal de rijders informeren.

     

    Resultaten van de Nederlandse rijders tijdens de World of Shale finales:

    WOS 7 september 2013 Mildenhall

    2e  Patrick Tersteeg H47

    6e   Rick de Graaff H335

    7e    Mark Tesselaar H40

    12e Roy Maessen H4

    14e Boy Tesselaar H345

    15e Sjouke Abma H111

     

    WOS 16 augustus 2014 Coventry

    2e   Barry Bauer H116

    3e   Toon Schut H30

    4e   Patrick Tersteeg H47

    14e Sjouke Abma H111

    15e Boy Tesselaar H345

    17e Sander Borst H95

     

    WOS 18 september 2015 Kings Lynn

    5e   Patrick Tersteeg H47

    13e Sjengie Smidt jr. H218

    15e Mark Tesselaar H40

     

    WOS 6 november 2016 Belle Vue

    1e   Patrick Tersteeg H47

    9e   Chris van der Elst H103

    15e Ad Kamps H799

     

    WOS 15 september 2017 Mildenhall

    4e   Patrick Tersteeg H47

    8e   Richard Falkena H141

    9e   Daniel van Spijker H281

    12e Marcel Simons H159

     

    WOS 25 augustus 2018 Stoke

    1e   Dave Polley H381

     

    WOS 27 oktober 2019 Northampton

    1e Toon Schut H30

    4e Bart Verhoef H12

    7e Robin Roos H62

    8e Marcel Simons H159

     

    Resultaten van de Nederlandse rijders tijdens de World Final finales:

    WF 10 september 2016 Mildenhall

    1e Wim Peeters H124

    3e Michael Schutter H129

     

    WF 9 september 2017 Kings Lynn

    1e Wim Peeters H124

    9e Kay Lenssen H154 

     

    WF 8 september 2018 Bristol

    4e David Polley H381

    9e Sebastiaan Vowinkel H33

    Sponsoring

    De F2 Supercup streeft ernaar zijn teams en rijders niet alleen een duidelijke en goed georganiseerde raceserie te bieden, maar ook zorg te dragen voor een totaalpakket dat men ook op commercieel gebied maximaal kan toepassen. De autosport in het algemeen en de F2 Supercup in het bijzonder biedt uitstekende kansen om bedrijven door middel van sponsoring aan de deelnemers en de F2 Supercup te binden.

     

    De F2 Supercup straalt een sportief imago uit in een raceserie met gelijkwaardige snelle auto’s. De organisatie zorgt voor aandacht van diverse media door uitvoerige berichtgeving en een voortdurend up to date gehouden website en Facebook-pagina, door op autobeurzen te staan en via andere media.

    Tijdens alle wedstrijden van de F2 Supercup wordt er veel aandacht door de vaste speakers besteed aan de sponsoren, de sponsoren worden meerdere keren opgenoemd.

    Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe sponsors, te denken valt aan een geldbedrag, onderdelen, gereedschappen etc. Voor informatie over de mogelijkheden kunt u contact opnemen met de organisatie van de F2 Supercup: email: info@f2stockcarsupercup.nl.

     

    Contactgegevens

    Stichting F2 Supercup

    Plaats van vestiging: Sneek

    KvK nr. 55208894

    Rabobank NL87 RABO 0136973353

    www.f2stockcarsupercup.nl

     

    Hoofdpromotor: Yme Mollema

    Secretariaat: Welly Abma

    Rode klaver 31

    8607 EH Sneek

    tel.: 0652471271

    email: info@f2stockcarsupercup.nl


    Stichting F2 Supercup:

    Yme Mollema, voorzitter, bestuur, hoofdpromotor en oprichter

    Roland Louwsma, bestuur en oprichter

    Welly Abma, secretaris/penningmeester, bestuur, promotor en oprichter

    Ge v/d Linden, adviserend bestuur

    Maarten de Boer, adviserend bestuur

    Luc Sijbers, webmaster

    Speciale dank aan:

    Alle sponsoren

    Durk Osinga ASF, promotie

    Klaas Huisman, speaker

    Tjitte v.d Veen, speaker

    Roelof Reitsma, speaker

    FAC, Speedway Blauwhuis

    ASE, Autospeedway Emmen

    NAC, Nederlandse Autocross Club Kollum

    Raceway Venray


    Keurmeesters Stockcar F2 Supercup:

    Maarten de Boer

    Ge v/d linden

    Arend Brookman

     

    Bijlage

    QR Venray 22 april 2019

    Na overleg tussen de F2 Supercup en Raceway Venray is het idee ontstaan voor een samenwerking. Afgelopen jaren waren de competities op het asfalt en gravel twee op zichzelf staande competities waarbij zelfs kwalificatiewedstrijden op dezelfde dag werden georganiseerd. De F2 rijders maar ook de organisaties vinden dit geen goede ontwikkeling en hebben tijdens de wintermaanden elkaar opgezocht en dat heeft geleid in de volgende samenwerking. Er is afgesproken dat er geen kwalificatie wedstrijden samenvallen dit jaar. Raceway Venray levert een WK kwalificatie wedstrijd in maar krijgt daarvoor een Supercup kwalificatie wedstrijd terug. Wat weer mooi aansluit bij een nieuw idee het zgn. “single car” concept.

    Met als doel om in de toekomst het stockcar F2 asfalt en gravel dichterbij elkaar te brengen zodat de uitwisselbaarheid groter wordt. Daarom wordt er een F2 Supercup QR op Raceway Venray gereden met enkele aanpassingen. Op de wedstrijddag worden aparte heats en finale gereden voor de Supercup.

    De QR op Venray wordt onder de volgende voorwaarde verreden op Raceway Venray: een rijder die wil deelnemen moet minimaal 1 Supercup QR wedstrijd in 2019 hebben gereden (dus 20 maart te Emmen en/of 7 april te Blauwhuis).

    Daarnaast zijn er enkele technische aanpassingen:

    Toegestaan:

    • slipdiff
    • Remklauw rechtsvoor
    • Stabilisatorstang achterzijde
    • Niet toegestaan:
    • Stabilisatorstang voorzijdeHet streven is om op lange termijn één competitieve auto te ontwikkelen waarmee zowel op
    •  

    het asfalt als op gravel gereden kan worden, dit is het zogenaamde “single car” concept.

    Dat zou betekenen dat auto's makkelijker op beide banen competitief deel kunnen nemen

    aan de wedstrijden.

    Het doel op lange termijn is o.a. om de sport goedkoper te maken zodat instappen makkelijker wordt en/of rijders met het meeste geld niet meer de overwinning kunnen “kopen”. Door het ”single car” concept geleidelijk in te voeren, willen we aan BriSCA UK laten zien welke richting wij willen volgen in Nederland om vervolgens aanpassingen in het BriSCA F2 technisch reglement voor te leggen aan BriSCA UK.

    • Een rijder die eerder heeft deelgenomen aan de 1e en/of 2e Supercup wedstrijd in 2019

    moet met dezelfde auto aan de start verschijnen in de Supercup F2 klasse op Venray. Hij/zij

    mag dus niet een andere auto lenen voor op het asfalt.

    • Het is niet toegestaan om met dezelfde auto deel te nemen aan de Supercup F2 klasse én

    de asfalt F2 klasse op 22 april.

    • Iedere auto is verplicht met minimaal 3 remmen te rijden, conform het BriSCA F2

    reglement.

    • Er wordt nauwlettend op de asbreedte en de breedte van de auto gecontroleerd.
    • Vóór is stabilisatorstang niet toegestaan, achter is vrij.

     

    Overige informatie:

    • Geluid is belangrijk op Raceway Venray. Tijdens de vrije training wordt hierop

    gecontroleerd. Auto's die niet voldoen aan de geluidsnorm worden niet toegelaten tijdens

    de training of wedstrijden. De technisch eisen/normen zijn gelijk aan BriSCA F2 reglement.

    • Een rijder die wil deelnemen aan de Supercup wedstrijd op 22 april 2019 dient zich aan te

    melden bij de organisatie van Raceway Venray. Dit kan via de website

    https://www.racewayvenray.com/aanmelden of door een email te sturen naar

    info@racewayvenray.com.

    • Een rijder dient een Raceway Venray jaarlicentie of een daglicentie te kopen. Een Raceway

    Venray daglicentie kost 30 euro. Iedere rijder krijgt bij inschrijving 2 entreebandjes ter

    waarde van 30 euro.

    • Een wedstrijddag bestaat uit 3 heats en een dagfinale. Puntentelling conform Supercup. Finale telt niet mee in puntentelling Supercup.
    • Trainen is mogelijk op 22 april vanaf ± 9:00 uur.
    • Maarten ondersteunt de vaste keurmeesters op Raceway Venray met keuren van de auto's

    die deelnemen aan de Supercup op 22 april.